Impartim imbratisari gratis si in Constanta?


Back from huggin’! by miruna
septembrie 10, 2007, 9:07 pm
Filed under: Uncategorized

Am fost si am imbratisat lumea.Sic!Si chiar daca tu, cel care ne-ai rupt pancartele, citesti chestia asta acum nu imi pasa-blogul nu poti sa il rupi:).Da, deci am fost in centru, am asteptat pana s-a adunat o parte din cei inscrisi(nu au venit toti, shame on you!), mai mult sau mai putin willing to sa imbratiseze si am incercat sa imbratisam trecatorii.Am reusit sa imbratisam pe cativa dintre ei, dar am fost perturbati de „anti-campanie”.Adica ne-au fost rupte pancarte, am fost intampinati cu o pancarta pe care scria „Emo,Hugs,Trendy Sucks”.Parerea ta despre „emo people” nu ma intereseaza, „hugs sucks” sa iti mai explic ca din punct de vedere gramatical este incorect sweets-„Hugs suck” si nu „sucks”.In fine, am inteles mesajul si sper sa nu fi imbratisat vreodata.Ultima parte ,din nou, este vorba de parerea ta-don’t care.

Datorita conflictului am migrat in parcul de la Mircea, unde am imbratisat cateva persoane foarte foarte foarte amabile.Insa, am fost izgoniti si de acolo asa ca ne-am refugiat in bratele-si la propriu si la figurat- celuilalt grup din Mamaia.

Imbratisarile noastre nu au daunat nimanui( ei, poate doar omului cu bicicleta-scuzeee!) si nu am avut probleme cu politia- ba chiar eu am imbratisat un politist.Adi va scrie si el un post despre ce au facut ei cat noi am fost in centru si va pune si poze si filmulete.

Oh, si vom aparea in ziar poimaine, in Romania Libera.

Hugs,
Miruna!

P.S. : Cele care au venit cu mine in mamaia: vreau si eu id-urile voastre ca nu cred ca le am(id-ul meu il gasiti la contacte).


17 comentarii so far
Lasă un comentariu

a fost o experientza frumoasa de la care m-am ales cu amintiri proaspete, prieteni noi si cel mai important, m-am ales cu o suta de mii de la nenea de pe bicicleta.Saru’mana!

Comentariu de mazga

fuck grammar, you got the point

Comentariu de chihlimbar

astept sa mai faceti iesiri de genu asta a fost doar inceputul …poate ca e doar o mica parte din ce osa urmeze .. si ms ca mai corectat la un scris noi osa corectam niste cacati ca voi…mai iesiti pe strazi cu mesaje osa fim acolo de fiecare data

Comentariu de eu

1.faptul ca lasi mesaje anonime este o dovada a lipsei tale de curaj si a faptului ca nu esti destul de matur sa iti asumi responsabilitatea pentru faptele tale(si stiu cine esti,nu ca ar schimba cu ceva situatia-eu nu sunt violenta).Si ar trebui sa ai destul de mult curaj pentru a iesi in strada sa ne „corectezi” cu pancarte de genul.
2.Nu inteleg ce te deranjeaza atat de mult la evenimentul acesta:pe tine nu te imbratisam oricum.Poti sa protestezi si altfel decat violent, dar este alegerea ta (puerila evident).Iti multumesc in orice caz ca sunteti alaturi de noi „de fiecare data”.

Hugs…not!,
celalalt eu…numit Miruna

P.S.: „osa” este incorect scris.Se scrie „o sa”-forma vulgara a marcii timpului viitor „voi”.Dar cred ca ai fost doar neatent…de doua ori…

Comentariu de miruna

Se da o lupta de uzura pentru Piata imbratisarilor. Ce companie va castiga ?

Comentariu de proclet

[…] In orasul meu de bastina, Constanta, se dadeau deunazi imbratisari gratis. Of, unde eram […]

Pingback de Imbratisari gratis « N*I*C*O*L*E*S*C*U

@proclet – nu e nicio lupta :).

Comentariu de miruna

Aveti grija numai cu imbratisarile in Vama Veche, sa nu intre cine stie ce cine stie unde.

Comentariu de dadatroll

ma bucur pentru voi, cei fericiti de acest eveniment.

Comentariu de Lilium

ok ok ok whooaaaa calm down, let me catch ma’ breath. deci. voi ati iesit la un free hugs campain cum am prins si eu in bucalele meu de cateva ori si mi s-a parut o idee superba din purul motiv ca.. A FUNCTIONAT. i was really having o zi de toata cacaua si a venit la mine o tipa cu o pancarta free hugs, m-a intrebat daca i need a hug and i was like..hell yeah! revenind..ati facut chestia asta in minunata constantza si v-ati trezit cu o mareatza rezistentza. ceva aci e..wrong. cat de distrus sa fii omule (zi mersi ca te categorisesc asa) incat sa ai ceva impotriva unor oameni care vor sa..pana mea..lumineze ziua cuiva? cacat, nu e nici gay, nici trendy, nici nu mai stiu ce ti-o trece prin creierul de primat subdezvoltat, este doar HUMAN BONDING. iti sugerez o doza maxima de counterstrike pe viu, cu tine la capatul cursorului pe post de headshot. ma dezgustati.

Comentariu de Iulian

@dadatroll-dude, suntem in constanta nu in vama veche!d’oh!
@lilium-si noi ne bucuram ca a iesit cat de cat bine.Multumim!
@iulian-multumim pentru sustinere!

Comentariu de miruna

[…] en la tela salvaje. Ich habe gefunden un blog piacevole. Niste girls dragute, et alcuni tipi impart free hugs! But wait un segundo! Ce este not OK com […]

Pingback de Limba Romana, incotro? (Episodul 2) « Gandul lui Alex (aberand în barba)

i was there la tomis…iar cel kre a rupt pancarzile e un om kre nu avea ce face aksa…sa hai sa vina shi el la free hugs day …sa strice tot k e el mare shi tare:|… adik pana mea ce’l interesa p el…io cred k el vroia sa atraga atentzia nu noi..citez „Sunt niste copii de bani gata cu imbracaminte si freze penibile care vor sa iasa in evidenta si nu stiu cum. Nu mi se pare normal sa fiu imbratisat pe strada, mai ales de catre un alt baiat”, a declarat George Boncota”…in fine nu cont parerea lui…mai intai sa se uite la el..shi nu cred k ne cunostea el pe fiekre in parte k sa poate spuna k suntem „copii d bani gata”:|.. whatever…nu ma cont..:)

Comentariu de me

E un inceput promitator 🙂 Nu trebuia sa le acordati atentie perturbatorilor agramati. Trebuia sa le raspundeti cu arma voastra , imbratisarea. Felicitari tuturor 😉

Comentariu de Cip-Cirip

@me-…poate in adancul sufletului are si el nevoie de o imbratisare de la niste copii emo…ca noi.
@cip-cirip-multumim!

Comentariu de miruna

de ce doar pe 10 sept. sunt ” free hugs” ? de ce nu sunt mereu ? doar pe 10 sept sunt moca ? de ce ?

Comentariu de alexandru

1.pentru ca 10 septembrie e un fel de a doua zi internationala a imbratisarilor gratuite.
2.pentru ca nu am avea timp sa mergem mereu pe strada sa impartim imbratisari gratuite-nu e asta scopul nostru in viata.
3.Nu.Am subliniat ca imbratisarile sunt gratuite ca oamenii sa nu creada ca le cerem bani pentru nu stiu ce organizatie lipsita de fonduri.Evident, mereu sunt moca.
4.de ce ce?

Comentariu de miruna




Lasă un comentariu